دانلود درایور پرینتر HP LaserJet Pro M404DN

۶ خرداد, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
پرینتر لیزری تک کاره مدل HP M404dn

نقد و بررسی

پرینتر لیزری تک کاره مدل HP M404dn یکی از جدیدترین محصولات شرکت HP در سال 2019 است که دارای فناوری چاپ لیزری بوده و قابلیت چاپ اسناد و مدارک را فقط بصورت سیاه سفید با رزولوشن بالا را دارد.
این چاپگر از لحاظ مشخصات ظاهری با ابعاد متوسط و وزن کم حجم خود بیشتر مناسب استفاده در کارکردهای خانگی، ادارات و یا شرکت ها می باشد، از سوی دیگر به دلیل سرعت و بازدهی متوسطی که این دستگاه دارد، توصیه می شود برای مصارف چاپی نیمه سنگین از آن استفاده شود.
از دیگر مشخصات کلیدی که می توان برای پرینتر لیزری تک کاره مدل HP M404dn بیان کرد، قابلیت چاپ دورو و اتوماتیک، قابلیت اتصال به پورت (USB 2.0) جهت ارتباط با رایانه و (Ethernet) برای اتصال به شبکه می‌باشد.
پرینتر لیزری تک کاره مدل HP M404dn با ساختار ظاهری به ابعاد (216x375x381) میلی متر و با ورزن تنها 8.2 کیلوگرم همانطور که گفتیم مناسب استفاده در محیط های کوچک دفتری بوده و در بحث مشخصات ظاهری آن می توان به امکاناتی همچون جنس بدنه از نوع پلاستیک مرغوب و مقاوم، بهره مندی از نمایشگری غیرلمسی دو خطی نوع LCD و نمای زیبای صفحه کلید چند منظوره جهت مدیریت قابلیت های این دستگاه اشاره کرد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
همچنین امکاناتی که در بحث اتصالات برای چاپ در این پرینتر تعبیه شده است، پورت اتصال به کامپیوتر (USB 2.0) در پشت دستگاه و پورت اتصال به شبکه (Ethernet) بوده از سوی دیگر تجهیز به یک پردازنده داخلی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 256 مگابایتی، میزان کارآیی و قدرت سخت افزاری این دستگاه را بیشتر نمایان می کند

مشخصات فنی

پرینتر لیزری تک کاره مدل HP M404dn در بحث امکانات فنی چاپ به دلیل بهره مندی از سرعت، کیفیت و بازدهی بالا در بین دستگاه های سری مشابه تولیدی خود بسیار شناخته شده است، چراکه این دستگاه علاوه بر تجهیز به سرعت چاپ 40 برگ در دقیقه تحت رزولوشن 1200×1200 dpi و همچنین توان کار ماهانه 80 هزار برگ، دارای قابلیت مهم چاپ دورو و بصورت خودکار بوده که این موضوع در بین چاپگرهای لیزری تک کاره یک مزیت فوق العاده به شمار می رود.
از سوی دیگر ظرفیت سینی ورودی کاغذ برای این پرینتر به میزان 350 برگ از کاغذ در سایزهای حداکثر A4 تعبیه شده است و مخزن خروچی کاغذ آن نیز به ظرفیت حداکثر 150 برگ کارآیی دارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.