دانلود درایور پرینتر CANON MF112

۲۸ آبان, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه

 
پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل i-SENSYS MF112 از سری محصولات قدرتمند و پرکار برند CANON بوده که با قابلیت های بسیار و چشمگیر به بازار عرضه می‌شود. زیرا قادر بوده در کمترین زمان حجم بالایی از برگ ها را به چاپ برساند و در کنار پرینت از قابلیت اسکن و کپی نیز برخوردار می‌باشد از این رو با خرید یک دستگاه می‌توانید از هر سه مزیت آن بهره مند شوید که هم مقرون به صرفه بوده و هم جای کمی بر روی میز کار به خود اختصاص می‌دهد.

پرینت

این چاپگر از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می‌برد و قادر بوده با سرعتی برابر با 22 برگ در دقیقه با رزولوشن 600x600dpi چاپ انجام دهد سرعت و کیفیت چاپ بالایی دارد از این رو برای مصارف اداری و سازمانی گزینه مناسبی محسوب می‌شود از آنجایی که از توان کار ماهانه 20.000 برگ تعیین شده است برای مصارف حرفه ای کاربرد بسیاری دارد. از زبان چاپ UFR II LT و از حافظه پرینتر 256 مگابایت برخوردار بوده از این رو امکان دسترسی به دستورات چاپ از دست رفته را فراهم می‌سازد. کارتریج سازگار و متناسب با پرینتر فوق CANON 047 بوده که میزان کارکرد آن حدود 1.600 برگ مشخص شده است کیفیت چاپ و دوام بالایی دارد که در چاپ متوالی و پشت سر هم شاهد هیچ گونه کم رنگ شدن متن و پخش شدن جوهر نخواهید شد. همچنین دارای سینی مقاومی است که ظرفیت نگه داری 150 برگ در خود را دارد و تا سایز چاپ A4 پشتیبانی می‌کند.

اسکن

پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل i-SENSYS MF112 از قابلیت اسکن اسناد نیز برخوردار می‌باشد. اسکن هر برگ فقط 2.4 ثانیه طول می‌کشد بنابراین می توانید تمامی امور اسکن خود را به این چاپگر پرکار بسپارید. از رزولوشن اپتیکال 600x600dpi بهره می برد کیفیت مطلوبی دارد که برای اسکن در محیط های کاری با حجم متوسط گزینه مناسبی محسوب می شود. از عمق اسکن رنگی 24 بیت برخوردار بوده که نشان از توان و ظرفیت کاری بالا می باشد.

کپی

پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل i-SENSYS MF112 کانن علاوه بر پرینت و اسکن از قابلیت کپی نیز بهره می‌برد که می‌تواند با سرعت 22 برگ در دقیقه با رزولوشن 600x600dpi کپی بگیرد همانند چاپ سرعت و کیفیت بالایی دارد که می‌تواند پاسخ گوی امور کپی کاربران خود نیز باشد از بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می‌باشد با مجهز شدن به این قابلیت می‌توان سایز اسنادی که بیش از حد معمول بزرگ و یا بسیار کوچک هستند به اندازه مطلوب رساند و کپی گرفت. حداکثر تعداد کپی متوالی و پشت سر هم تا 999 برگ تعیین شده است که در محیط های حرفه ای و پرکار کاربرد بسیاری دارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.