دانلود درایور پرینتر CANON MF264dw

۲۸ آبان, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
دانلود درایور پرینتر CANON imageCLASS MF264dw

معرفی کلی

پرینتر چهارکاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF264dw از سری پرینترهای چند کاره ساخته شده توسط شرکت معروف و خوشنام CANON است که به لحاظ کاربری در رده پرینترهای چهارکاره این شرکت قرار می‌گیرد. این پرینتر قادر است که علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی، اسکن و فکس نیز تهیه کند. با توجه به وزن و ابعاد آن و هم چنین توان کاری ماهانه این پرینتر که در حدود 25000 برگ است، میتوان گفت که مناسب برای محیط های کاری و اداری با حجم کاری متوسط به بالا می‌باشد.
این پرینتر قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را داراست و ظرفیت آن به تعداد 50 برگ است. نوع چاپ در این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 30 برگ کاغذ را با رزولوشنی معادل با 600×600 dpi به چاپ برساند. تکنولوژی چاپ در این دستگاه به صورت لیزری است و سایز چاپ در آن به اندازه A4 می‌باشد. قابلیت چاپ دورو و هم چنین قابلیت چاپ بر روی CD را ندارد اما تکنولوژی چاپ دوروی خودکار را داراست بدین منظور که برای چاپ بر هر دوروی کاغذ نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که این دستگاه این کار را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.
نوع اسکنر در پرینتر چهارکاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF264dw از نوع تخت یا همان Flatbed است و قادر است که در هر دقیقه 13 الی 28 برگ کاغذ A4 را با رزولوشن اسکنی معادل با 600×600 dpi اسکن کند. هم چنین می‌تواند 11 برگ را به صورت اتوماتیک اسکن کند. سرعت کپی با این پرینتر به تعداد 30 برگ در هر دقیقه است با رزولوشن کپی معادل با 600×600 dpi که کیفیتی قابل قبول است. حداکثر تعداد کپی متوالی که با پرینتر کانن می‌توان گرفت، 99 برگ است و قابلیت زوم در آن از 25 درصد تا 400 درصد متغیر می‌باشد. علاوه بر اسکن و کپی، شما می‌توانید اسناد و مدارک خود را به صورت فکس هم با این پرینتر ارسال کنید. سرعت فکس اسناد در آن 14.4kbps و رزولوشن فکس آن هم 400×200 dpi است و قابلیت شماره گیری خودکار را هم دارد.
نوع کارتریج چاپگر فوق از نوع Cartridge 051 است. کارکرد کارتریج مشکی آن در حدود 1.700 برگ کاغذ است. این پرینتر مجهز به یک صفحه نمایش LCD از نوع 6-line LCD می‌باشد که کاربری دستگاه را راحت تر کرده است. پرینتر چهارکاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF264dw از طریق پورت اتصال USB 2.0 به کامپیوتر وصل می‌شود و هم چنین قابلیت اتصال به شبکه را از طریق درگاه Ethernet را به کاربران خود می‌دهد. شاید مهم‌ترین و به روز‌ترین ویژگی در مورد ین دستگاه قابلیت اتصال آن از طریق شبکه بیسیم WiFi می‌باشد که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که تصاویر و اسناد موجود بر روی گوشی و یا تبلت هوشمند خود را از طریق وایرلس به پرینتر ارسال و از آن ها نسخه چاپی تهیه کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.