دانلود درایور پرینتر HP LASER MFP 135A

۲ خرداد, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A

مشخصات کلی پرینتر

پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A از پرینتر‌های چند کاره شرکت اچ پی است که با مبتنی بر فناوری چاپ لیزری جوابگوی نیاز کاربران اداری و خانگی باحجم کاری متوسط خواهد بود. با این پرینتر چند کاره اسناد و مدارک سیاه و سفید خود را با سرعت و کیفیت قابل قبول پرینت، چاپ و اسکن کنید. درواقع شما سه دستگاه را با کارایی‌های متفاوت، به صورت یک جا در اختیار خواهید داشت و دیگر نیاز به صرف هزینه‌های اضافه ندارید.
پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A به عنوان یک پرینتر چند منظوره به راحتی بر روی میز کاری شما قرار می‌گیرد و با ابعاد 406×359/6×253 میلی متر فضای بسیار کمی ار میز شما را اشغال می‌کند. همچنین وزن 7/46 کیلوگرمی جا به جایی را توسط یک شخص امکان‌پذیر کرده است. بدنه‌ دستگاه نیز دارای ساختاری مقاوم و مستحکم بوده، و به کنترل پنلی با دکمه‌های جذاب به همراه نمایشگر LCD زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.
پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A با اتکا بر فناوری چاپ لیزری، مختص چاپ اسناد و مدارک سیاه و سفید شما طراحی و تولید شده که با سرعت 20 برگ در دقیقه و با وضوح چاپ dpi1200×1200 همراه است، بنابراین ریز‌ترین و دقیق‌ترین جزئیات چاپ شده با این پرینتر به خوبی قابل مشاهده است. ضمن اینکه برای چاپ دورو باید به صورت دستی اقدام کنید. ویژگی دیگری که به سرعت و کارایی دستگاه افزوده، حافظه 128مگابایتی و پردازنده 600 مگاهرتزی است.

مشخصات پرینت

پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A در مشخصات پرینت، با اتکا بر فناوری لیزری مختص چاپ تک رنگ اسناد و مدارک شما طراحی و تولید شده است که با سرعت 20 برگ در دقیقه با رزولوشن (1200×1200) dpi و همچنین با صرف مدت زمان تنها 8.3 ثانیه برای اولین چاپ خروجی به عنوان یکی از مدل های پرسرعت شناخته می شود.
این چاپگر ضمن بهره مندی از پردازنده ای 600 مگاهرتزی دارای حافظه ای به میزان 128 مگابایت می باشد، توان کار ماهانه پرینتر (M135a) به ظرفیت حداکثر 10 هزار برگ تعیین شده و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن حداکثر به میزان 150 برگ و ظرفیت فیدر (ADF) آن به میزان 40 برگ است.
مواد مصرفی تعبیه شده برای این پرینتر کارتریج تونر مشکی اچ پی مدل (106A) بوده که کارکرد چاپی آن به میزان 1000 برگ طراحی شده است، سایز کاغذ قابل استفاده برای چاپگر مورد نظرمان به اندازه (A4;A5;A6;B5) تعیین شده و بطور کلی نکته مهمی که می توان در بحث کارآیی پرینت چاپگر(M135a) به آن اشاره کرد، درواقع عدم پشتیبانی این دستگاه از چاپ دوروی اتوماتیک است، یعنی این کار بطور دستی (Manual) انجام می گیرد.

مشخصات کپی

یکی دیگر از کاربردهای پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A قابلیت بسیار کاربردی کپی است که سرعت انجام آن در حالت تک رنگ حداکثر تا 20 برگ در دقیقه با رزولوشن (600×600) dpi و با بزرگنمایی 25 تا 400 درصد می باشد، همچنین حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) در این چاپگر به میزان 99 برگ برآورد شده است.

مشخصات اسکن

در تشریح مشخصات کارآیی اسکن پرینتر سه کاره لیزری مدل HP Laser MFP135A باید گفت این چاپگر مجهز به نوع اسکنر تخت (Flatbed) است که عملیات اسکن تحت رزولوشن اپتیکال (4800×4800) dpi بر روی کاغذ با سایز حداکثر A4 و عمق اسکن 24 بیتی می باشد، همچنین فرمت های خروجی اسکن در پرینتر مورد نظرمان بصورت (PDF/JPEG/TIFF) طراحی شده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.