دانلود درایور پرینتر HP Laser 107W

۱ خرداد, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
پرینتر تک کاره لیزری مدل HP Laser 107W

مشخصات کلی

پرینتر تک کاره لیزری مدل HP Laser 107W یک پرینتر تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح HP است و مانند پرینتر مدل 107A از تکنولوژی چاپ لیزری برای چاپ استفاده می‌کند. متمایزترین قابلیت این دستگاه درواقع امکان اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) بوده و با بهره مندی از کارآیی فقط پرینت و در اصطلاح تک کاره بودن، توانایی چاپ اسناد و مدارک را فقط بصورت سیاه سفید با رزولوشن بالا را دارد.

مشخصات فنی

توان کاری ماهانه پرینتر تک‌کاره لیزری مدل HP Laser 107W توصیه شده 10.000 برگ در ماه برگ ذکر شده است که مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری پایین می‌باشد، البته می‌توان به عنوان یک پرینتر خانگی هم از آن استفاده کرد.
پرینتر مدل 107w قابلیت چاپ دوروی خودکار را ندارد و برای این منظور باید به صورت دستی اقدام کنید.

سرعت و دقت

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w می‌تواند در هر دقیقه تا 20 برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. رزولوشون چاپ و پرینتر گرفتن از طریق این دستگاه روی عدد DPI 1200×1200 تنظیم شده است و همین امر باعث شده است تا کیفیت چاپ متن ها و اسناد بسیار بالا باشد.

امکانات ارتباطی

برای اینکه بتوانید عملیات چاپ را با پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w انجام دهید، می‌توانید از پورت usb 2.0 استفاده کنید. مهم ترین ویژگی شاخص این پرینتر را می‌توان قابلیت اتصال آن به وای فای دانست. که از این طریق می‌توانید به راحتی به آن وصل شده کار چاپ و پرینت اسناد و متون را انجام دهید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.