دانلود درایور پرینتر CANON MF242dw

۲۷ آبان, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF242dw

  • ویرایش ستون

مشخصات پرینت

پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF242dw یکی از جدیدترین تولیدات برند معتبر CANON در زمینه طراحی و تولید ماشین های اداری به شمار می‌رود که با تجهیز به تکنولوژی چاپ لیزری از سه کارآیی متفاوت پرینت، کپی و اسکن پشتیبانی می‌کند. این پرینتر با تکنولوژی لیزری می‌تواند متون را با کیفیت مطلوب به چاپ برساند همچنین با زبان چاپ UFRII_LT تا 27 برگ را در عرض یک دقیقه به صورت تک رنگ به چاپ برساند، رزولوشن چاپ این پرینتر نیز 600×600 dpi می‌باشد که یک کیفیت مناسب برای چاپ محسوب می‌شود. پرینتر فوق از حافظه 128 مگابایتی برخوردار است و ظرفیت کار ماهانه آن 15.000 صفحه می‌باشد. از سوی دیگر مهمترین مزیتی که می‌توان در بحث کارآیی پرینت برای پرینتر فوق عنوان کرد، درواقع پشتیبانی از قابلیت چاپ دورو و اتوماتیک می‌باشد. کارتریج تعبیه شده برای چاپگر از تولیدات به نام همین برند یعنی کارتریج مدل CANON 337 می‌باشد که ظرفیت کارکرد آن به میزان حداکثر 2.400 برگ محاسبه شده است.

مشخصات کپی

پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF242dw علاوه بر کارآیی چاپ دارای قابلیت کپی نیز می‌باشد و می‌تواند اسناد و مدارک را با تکنولوژی لیزری و با رزولوشن 600×600 dpi کپی کند، این پرینتر قادر است 27 برگ را طی یک دقیقه کپی کند. پرینتر مورد نظر می‌تواند 999 صفحه را به صورت متوالی کپی کند و این کاربرد دارای قابلیت های دیگری چون کپی کارت شناسایی و کپی 2 و 4 صفحه در یک برگ نیز می‌باشد.

مشخصات اسکن

پرینتر سه کاره لیزری CANON مدل imageCLASS MF242dw می‌تواند با تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک را با رزولوشن 600×600 dpi انجام دهد و جالب تر از آن داشتن رزولوشن دیجیتال آن است که می‌تواند اسناد و مدارک را با رزولوشن 9600×9600 dpi اسکن کند و عمق اسکن آن 24 بیت می‌باشد، این پرینتر علاوه بر اسکن سیاه و سفید، قابلیت اسکن رنگی را نیز دارد و سرعت اسکن سیاه و سفید آن 20 صفحه در دقیقه و سرعت اسکن رنگی آن به 15 صفحه در دقیقه می‌رسد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.