دانلود درایور پرینتر CANON LBP6030W

۱۳ خرداد, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
پرینتر تک‌کاره لیزری CANON LBP 6030W

نقد و بررسی

پرینتر لیزری مدل CANON LBP6030W از دیگر تولیدات کمپانی CANON است که بعنوان یک پرینتر مقرون به صرفه و با طراحی زیبا و کم حجم و همچنین ایده آل برای کاربری های اداری و خانگی با تیراژ چاپی پایین شناخته می‌شود، این چاپگر می‌تواند برای چاپ اسناد و مدارک حاوی متون و تصاویر گرافیکی مانند فایل های پاورپوینت مورد استفاده قرار گیرد و از شاخص ترین ویژگی های کاربردی آن درواقع تجهیز به قابلیت اتصال به شبکه بی سیم WiFi خواهد بود.

قابلیت ها

پرینتر لیزری مدل CANON LBP6030W از ساختار ظاهری در قالب بدنه مقاوم پلاستیکی به ابعاد 364x249x199 میلی متر و 5 کیلوگرم وزن برخوردار بوده و در بحث مشخصات ظاهری آن می‌توان به ظاهر زیبا و کارآمد، نمای زیبای صفحه کلید محتوایی دکمه های روشن و خاموش و استارت پرینت جهت مدیریت قابلیت های این دستگاه اشاره کرد.
همچنین امکاناتی که در بحث اتصالات برای چاپ در این پرینتر تعبیه شده است، مواردی همچون پورت اتصال به کامپیوتر USB 2.0 و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم Wifi و همچنین امکان اتصال به گوشی های هوشمند برای چاپ اسناد و مدارک داخل حافظه گوشی از طریق نصب برنامه Canon Mobile Printing می‌باشد.
پرینتر لیزری مدل CANON LBP6030W در بحث امکانات چاپ قادر است اسناد و مدارک موردنظر شما را با سرعت 18 برگ در دقیقه و وضوح 600×600 dpi پرینت کند، توان کار ماهانه این چاپگر به میزان 5000 برگ معرفی شده است، پرینتر فوق ضمن تجهیز به حافظه داخلی 32 مگابایتی از زبان چاپ UFRII LT پشتیبانی می‌کند.
ظرفیت سینی ورودی کاغذ برای این پرینتر 150 برگ در سایز A4 تعیین شده و در بحث مواد مصرفی نیز کارتریج مدل 325 تولیدی برند کانن با کارکردی به میزان 1600 برگ مد نظر است،  این پرینتر تنها تا سایز کاغذ A4 می‌تواند عملیات چاپ را انجام دهد و متاسفانه دارای امکان چاپ دورو نیز نیست.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.