دانلود درایور پرینتر CANON LBP113W

۱۴ آبان, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
پرینتر تک کاره لیزری CANON مدل Canon imageCLASS LBP913w

نقد و بررسی

پرینتر تک کاره لیزری CANON مدل imageCLASS LBP113W یکی از باکیفیت ترین تولیدات کمپانی بزرگ CANON در زمینه طراحی و ساخت چاپگرهای تک کاره به شمار می‌رود که با تجهیز به تکنولوژی چاپ لیزری برای پرینت اسناد و مدارک حاوی اشکال گرافیکی یا عکس های با گرافیک بالا بسیار مناسب می‌باشد.

طراحی و ساخت

پرینتر تک کاره لیزری CANON مدل imageCLASS LBP113W با ساختار ظاهری به ابعاد 376x291x222 میلی متر و با وزن تنها 5.1 کیلوگرم همانطور که گفتیم مناسب استفاده در محیط های کوچک دفتری بوده و در بحث مشخصات ظاهری آن می‌توان به امکاناتی همچون جنس بدنه از نوع پلاستیک مرغوب و مقاوم، بهره مندی از نمایشگری لمسی پنج خطی نوع LCD و نمای زیبای صفحه کلید چند منظوره جهت مدیریت قابلیت های این دستگاه اشاره کرد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. همچنین امکاناتی که در بحث اتصالات برای چاپ در این پرینتر تعبیه شده است، مواردی همچون پورت اتصال به کامپیوتر USB 2.0 در پشت دستگاه، قابلیت اتصال به شبکه بی سیم WiFi و وایرلس مستقیم WiFi Direct می‌باشد.

مشخصات فنی

پرینتر تک کاره لیزری CANON مدل imageCLASS LBP113W همانطور که گفتیم مجهز به فناوری چاپ لیزری تک رنگ یا سیاه سفید بوده و در بحث امکانات فنی چاپ به دلیل بهره مندی از سرعت، کیفیت و بازدهی بالا در بین دستگاه های سری مشابه تولیدی خود بسیار شناخته شده است، چراکه این دستگاه علاوه بر تجهیز به سرعت چاپ 22 برگ در دقیقه تحت رزولوشن 600×600 dpi دارای توان کار ماهانه به میزان حداکثر 20.000 برگ می‌باشد. چاپگر فوق ضمن بهره مندی از حافظه 256 مگابایتی و زبان چاپ بصورت UFR II LT، مجهز به سینی ورودی کاغذ به ظرفیت 150 برگ از نوع کاغذهای در سایز حداکثر A4 بوده ولی متاسفانه از دو قابلیت مهم و تاثیرگذار چاپ دورو و اتوماتیک Auto Duplex و سیستم تغذیه جانشین یا همان ADF برخوردار نمی‌باشد. همچنین کارتریج تعبیه شده برای پرینتر فوق مدل CANON 047 است که ظرفیت کارکرد آن حداکثر به میزان 1.600 برگ برآورد و محاسبه شده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.